Foto: Print screen N1

“U krivičnoj prijavi se ne navodi kojom brzinom je vozio Babićev vozač”

Protiv vozača D.S, koji je upravljao vozilom koje je izazvalo saobraćajnu nesreću na naplatnoj rampi u Doljevcu u kojoj je poginula jedna osoba, a pet teže ili lakše povređeno, vodi se postupak za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja počinjeno iz nehata, potvrđeno je “Insajderu” u Osnovnom javnom tužilaštvu u Nišu.

Kako se navodi u krivičnoj prijavi koja je dostavljena “Insajderu”, do nesreće je došlo usled “neprilagođene brzine, u uslovima vlažnog kolovoza i guste magle”. U prijavi piše da procenjena materijalna šteta nastala u udesu iznosi oko 180.000 dinara. Nesreća na naplatnoj rampi u Doljevcu dogodila se 31. januara, kada je, kako se sumnja, D. S, vozač automobila „škoda superb“ u kojoj se nalazio tadašnji direktor “Koridora Srbije” Zoran Babić, pri velikoj brzini naleteo na „opel“, u kojem je stradala S. G, dok je još pet osoba povređeno. Na pitanje kojom je brzinom vozio D.S. neposredno pre i u trenutku udesa, “Insajder” nije dobio odgovor, uz obrazloženje da će spisi predmeta biti dostavljeni Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i Zavodu za sudsku medicinu u Nišu radi saobraćajnog i medicinskog veštačenja. Podataka o brzini nema ni u krivičnoj prijavi protiv Babićevog vozača koju je Tužilaštvo dostavilo “Insajderu”. U njoj se navodi da je na putu Niš-Grdelica, na kanalu naplatne putarine Doljevac, vozač izazvao saobraćajnu nesreću kada je upravljajući automobilom, usled neprilagođene brzine kretanja vozila u uslovima vlažnog kolovoza i guste magle, prošao kroz kanal 3 naplate putarine i prednjim delom svog vozila udario u zadnji deo automobila koje je bilo zaustavljeno na kanalu naplate putarine. Nakon toga se, kako dalje piše u prijavi, to vozilo od siline udarca odbija unapred i prednjim delom udara u treći automobil koji je nakon plaćanja putarine krenulo prema izlazu kanala 3. Sva imena koja se pominju u prijavi dostavljenoj “Insajderu” (ime vozača protiv kog je podignuta, ime poginule i povređenih osoba), marke i registarske oznake automobila su zatamnjeni, uz napomenu da je izvršena anonimizacija podataka o ličnosti, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

D.S, koji je inače kao vozač zaposlen u “Koridorima Srbije”, uhapšen je tek dan nakon nesreće i njemu nije određen pritvor. Kako je Sud tada objasnio, on je ceo  dan nakon nesreće bio na slobodi, pa je za to vreme mogao da utiče na svedoke, te je pritvor suvišan.