Ministar kulture: Medijska strategija do kraja godine
Do kraja godine biće završena medijska strategija, “kojom će biti rešena pitanja neprimerenih sadržaja na komercijalnih sadržaja na komercijalnim televizijama, i kriza u pojedinim medijskim kućama kao što su ‘Novosti’, ‘Politika’ i ‘Tanjug’”, izjavio je u nedelju ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević.
“Suočeni smo sa problemom banalnih i skaradnih sadržaja, posebno u elektronskim medijima. Ministarstvo kulture i informisanja je protiv toga, nažalost nemamo sve alate u svojim rukama. Sankcijama za takve aktivnosti bavi se REM i druga regulatorna tela, ali se nadam da ćemo ovom novom medijskom strategijom uspeti koliko možemo da na tu stvar ukažemo i da je obuzdavamo”, rekao je Vukosavljević gostujući u emisiji “Sedmica”, na Radio Beogradu.
Govoreći o “Tanjugu”, Vukosavljević je izjavio da “Tanjug posluje na tržištu”, da je “došlo do jedne vrlo nezgodne pravne situacije koja je vezana za Tanjug, mi smo, takođe i tu dali neke predloge, videćemo šta će da se desi.”
Podsetimo, Vukosavljević izjavio je još početkom marta da će “sutra ili prekosutra” biti formirana radna grupa i istakao da će medijska strategija biti gotova do sredine juna. Takođe, Vukosavljević je još u septembru prošle godine najavio da će se to ministarstvo “truditi da u narednih šest meseci donese novu medijsku strategiju”.