SNS na spotove Vučića potrošila četiri miliona evra
Agencija za borbu protiv korupcije objavila je na svom sajtu integralnu verziju izveštaja o troškovima izborne kampanje koalicije oko Srpske napredne stranke.
Agencija je priložila 291 skeniranu stranicu o uplatama na račun SNS-a u toku predsedničke kampanje. Kako se može videti, najviše njih je uplatilo ovoj stranci sumu od 40.000 dinara, dok je 6.940 privatnih lica uplatilo ukupno 274.671.600 dinara (oko 2,23 miliona evra). Prema izveštaju, SNS je platila oko četiri miliona evra za emitovanje spotova, od toga televiziji “Hepi” oko 600.000 evra. Od štampanih medija ova stranka najviše je platila “Blicu”, i to 29 miliona dinara, “Novostima” 21 milion, a po 19 miliona dobili su “Informer” i “Kurir”. Ukupno je na oglašavanje u štampanim medijima platila 124, 5 miliona dinara (oko million evra).
Podsetimo, Agencija je nedavno saopštila da je deset od jedanaest učesnika predsedničkih izbora u Srbiji blagovremeno podnelo izveštaj Agenciji o troškovima izborne kampanje u elektronskoj i pisanoj formi. Kako je tada navela, izveštaj nije podnela samo organizacija “Dosta je bilo”, čiji je kandidat bio Saša Radulović, dok izveštaj koalicije oko SNS zbog obimnosti nije bio dostupan na sajtu Agencije.