Vukosavljević: Medijska strategija do juna
Ministar informisanja Vladan Vukosavljević izjavio je juče da će “sutra ili prekosutra” biti formirana radna grupa za izradu nove Medijske strategije Srbije, koja je trebalo da bude gotova do kraja 2016. i da obuhvata period do 2021. godine.
“Do sredine juna biće gotova nova Medijska strategija, koja će biti dobra prilika da se vidi gde su u proteklom periodu postojale manjkavosti. U konsultacije oko izrade biće uključeni brojni pojedinci, organizacije i grupe, kao i nevladin sektor, kako bi ukazali na ono što je i dobro i loše u prethodnoj strategiji”, rekao je Vukosavljević. On je dodao da je “u toku” priprema rešenja i za novinsku agenciju Tanjug, koja je ugašena pre više od godinu dana, ali i dalje emituje vesti i na tržištu je, a država finansijski učestvovuje u njenom finansiranju.
Podsetimo,Vukosavljević je još u septembru najavio da će se to ministarstvo “truditi da u narednih šest meseci donese novu medijsku strategiju” i da veruje da će to dovesti i do seta novih zakona u oblasti medija. Inače, prethodna strategija doneta je 2011. godine i bila je na snazi do kraja prošle godine.