Vukosavljević: Medijska strategija završena 90 odsto
Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević izjavio je juče da je Medijska strategija “završena 90 odsto”.
On je kazao da očekuje da taj dokument bude gotov do kraja januara, ili najkasnije u prvih nekoliko dana februara. Ministar je dodao da je ostalo da se završe samo finese i da je bolje i “da se za sedam dana prekorači rok koji je postavio za kraj januara, a da dokument bude urađen kako se to očekuje”. On je, naime, krajem decembra kazao da će tekst nove medijske strategije biti gotov do kraja januara. Međutim, ministar Vukosavljević je u septembru najavio da će strategija biti usvojena do kraja godine, a javnosti biti predstavljena početkom decembra. Takođe, početkom marta prošle godine izjavio je da će strategija biti gotova do sredine juna, a prethodno, u septembru 2016. godine obećao je da će se to ministarstvo “truditi da u narednih šest meseci donese novu medijsku strategiju”.
Podsetimo, predstavnici novinarskih i medijskih udruženja napustili su u oktobru radnu grupu za izradu strategije. Član Koalicije novinarskih i medijskih udruženja (NUNS, NDNV, ANEM, Lokal pres i Asocijacije onlajn medija) Nedim Sejdinović kazao je da je to učinio, jer je, “proces rada u potpunosti obesmišljen” i predložio formiranje nove radne grupe sastavljene od eminentnih medijskih stručnjaka i članova civilnog društa. Prethodno je zbog imenovanja Aleksandra Gajovića za novog državnog sekretara za informisanje, Udruženje novinara Srbije (UNS) saopštilo da se povlači iz radne grupe, a Upravni odbor Asocijacije medija povukao je svoju predstavnicu Dalilu Ljubičić zbog, kako je objašnjeno, “okolnosti koje su uticale na urušavanje kredibiliteta radne grupe”.