Najviše novca firmi mentora Tomislava Nikolića
Na konkursu za finansiranje medija u Novom Sadu, skoro četvrtina predviđenog novca otišla je firmi osnovanoj pre nekoliko meseci, čiji je suvlasnik bio mentor na magistarskom radu Tomislava Nikolića, prenosi N1.
Nakon kontroverznog prvog konkursa za sufinansiranje medija u Novom Sadu, na kome su najviše novca dobili nepoznati i novoosnovani mediji, objavljeni su i rezultati drugog. Na njemu je skoro četvrtina predviđenog novca otišla firmi “Media info centar”, osnovanoj svega nekoliko meseci pre prvog konkursa u maju, na kome je ta firma takođe dobila novac. Inače, njen suvlasnik je Marko Carić, osnivač Privredne akademije, koji je bio mentor na magistarskom radu bivšeg predsednika Tomislava Nikolića. On, kako napominje N1, nikad nije imao veze s medijima. Manje od mesec dana od osnivanja, investirao je 5.000 dinara u firmu i tako postao vlasnik polovine udela. Ulaganje mu se tri meseca kasnije višestruko isplatilo – projekat ove produkcije dobio je tri miliona dinara od grada Novog Sada, da bi istu sumu dobili i pre nekoliko dana. N1 navodi da Carić nije želo da se oglasi, ali je novinare uputio na svog partnera, koji tvrdi da politika nije imala veze s uspehom na konkursu. “Koliko sam ja informisan, gospodin Carić nije član neke stranke, niti je blizak bilo kojoj političkoj stranci. On je jednostavno uspešan čovek”, kazao je suvlasnik “Media info centra” Vladimir Jovanović. Na konstataciju da je Carić bio jedan od potpisnika podrške Aleksandru Vučiću na prethodnim izborima, a da je poznat i kao mentor Tomislava Nikolića na njegovom spornom master radu, Jovanović je odgovorio: “To morate pitati gospodina Carića. Mi smo samo poslovni partneri”. Iako je firma ovih poslovnih partnera bila uspešna i na konkursima u Baču, Beočinu i Titelu, na njihovom “Jutjub” kanalu nalaze se samo tri snimka, i to korporativna. Inače, Jovanović je jedan od ljudi koje su predsednici opština u Srbiji najčešće birali kao člana komisija za dodelu sredstava za medije. Između ostalog, bio je član komisije u Beogradu, gde je oko 80 miliona dinara podeljeno provladinim medijima i tek osnovanim firmama. U koliko je komisija učestvovao, ni sam nije siguran. “Ne mogu vam sad reći napamet, ali u dosta komisija. Možda desetak”, rekao je Jovanović.