Vođoljublje
Kreativna direktorka komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković, kaže da u TV emisijama “više nije dovoljno braniti vođu od nevidljivih (i bukvalno medijski nevidljivih) napada nego to sad mora da se čini brže, jače, bolje, po cenu života”.
“Ono što je ranije radio samo premijer (mahanje odštampanim tvitovima i fotografijama, prozivanje ljudi imenom, prezimenom, detetom, roditeljem…) sada je postalo opšte mesto svih koji u njegovo ime nastupaju po nacionalnim i lokalnim televizijama. Jer je i to merna jedinica vođoljublja. Ko više meta zapljune – taj je veći vođoljub. (…) To mahnitanje je uzelo toliko maha da je morao da reaguje ministar policije. Hitno je sazvao vanrednu konferenciju za medije. Ali ne zato da bi sprečio dalje verbalno i fizičko nasilje (niti da bi objasnio kako sme policija da bez sudske odluke traži sve zdravstvene kartone sa famoznim F dijagnozama) već da bi komentarisao jedno bezbednosno neinteresantno lice. I njegovu medijima neinteresantnu konferenciju. Na kojoj je on, Saša Janković, po rečima ministra policije, zaveo medijski mrak i diktaturu kakvu on, ministar policije, još nije video. E, sad, da li nije video zato što nije znao gde treba da gleda ili zato što je toliki mrak da se ništa ne vidi, nije nam rekao.”
(Peščanik, 17. 4. 2017. godine)