Hvaljenje izbornim rezultatima pred spomen-obeležjem
Kreativna direktorka komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković, kaže da čak i kada nema događaja koji zavređuju da postanu vest, naša vlast smisli vest koja onda postane događaj dana.
“Ako ništa drugo, premijer će da prošeta do svog omiljenog gradilišta i da na njemu priča o svemu što ga zanima. Poslednji put o već ranije najavljenoj pa nesprovedenoj smeni gradonačelnika Beograda. Koji se, kao uostalom i ministar policije, nije zamerio javnosti svojim postupanjem i nepostupanjem u, sada već mnogobrojnim, aferama, nego se javnost zamerila njemu pošto je insistirala na utvrđivanju odgovornosti pa on sad ne može na miru da obavlja svoj posao. A ako povoda za pojavljivanje u javnosti i ima, premijer će ga iskoristiti da plasira još pokoju, pa makar i bajatu vest. Kao što je to učinio kada se pred spomen-obeležjem pohvalio (i živima i mrtvima?) procentima koje je u tom vojvođanskom mestu osvojio na predsedničkim izborima.”
(Peščanik, 8. 5. 2017. godine)