Posle oslikanog voza vlast je na Kosovo poslala prefarbanog direktora
Kreativna direktorka komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković kaže da je naša vlast “kao oni ljudi koji ne znaju da ispričaju vic ili, još gore – pričaju loše viceve, pa vas onda, nezadovoljni izostankom smeha, gnjave usiljenim objašnjenjima šta je koja reč značila i šta je trebalo da vam bude smešno”.
“No, kako to u životu zna da se namesti – vlast koju optužuju da (loše) glumi ima problem koji su iskusili i najbolji glumci kada su, posle briljantnih uloga u komedijama, pred publiku izlazili u ozbiljnim dramskim rolama. Jer, publika koja je navikla da se smeje nečijim duhovitim replikama videće humor čak i u ‘biti il’ ne biti, pitanje je sad’. A publika kojoj ste priredili predstavu ‘Slanje oslikanog voza po kojem na svim jezicima piše: Kosovo je Srbija’ (zar ne treba: Kosovo i Metohija ili: Kosmet?) naravno da će pomisliti i da je slanje prefarbanog direktora Kancelarije za Kosovo takođe neka provokativna predstava. I naravno da će se pitati šta se njome htelo? Nezadovoljna takvom reakcijom (dela) publike, vlast je navalila da nam objašnjava radnju iz prvog čina – te ko je gde stajao, te ko je zvao telefonom, te šta im sve poručujemo a nisu baš otvorene psovke, te kako ćemo premestiti vojne avione u Niš (te zato uzimamo gradski aerodrom na poklon?), te kako će onda da vide svoga boga… Čak se i premijerka pojavila u TV Dnevniku, doduše mnogo kraće nego predsednik onomad kad je trajao ceo Dnevnik, da nam prepriča kako se predsednik oseća (razočaran i zabrinut ali hladne glave) i kako mi treba da reagujemo (da budemo jedinstveni)…”
(Peščanik, 2. 4. 2018. godine)