Kratkotrajna predizborna tišina i neprekidna predizborna larma
Kreativna direktorka komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković prokomentarisala je dešavanja u protekloj predizbornoj kampanji za beogradske izbore.
“Za šest godina ova vlast nam je priredila jedva dve nedelje predizborne tišine. I više od dve hiljade dana neprekidne predizborne larme. Toliko je ogrezla u galami da je ovoj vlasti svaka tišina zaglušujuća. Naročito predizborna zbog čega je valjda i morala da, usred izborne ćutnje, uputi protestno pismo RTS-u što je utišavao mikrofon njihovog predstavnika (‘za čak dva decibela’) kad je pokušavao da neprekidnim nadvikivanjem onemogući gledaocima da čuju i druge sagovornike. Zato i ne treba da čudi što je i cela ova bitka za Beograd (a u slučaju ove vlasti svaki izbori su i doslovno – bitka) bila – ‘vatanje na galamu. Vlast je najavila da će kampanju voditi radno, skromno, maltene u krugu porodice, a vodila ju je neskromno i (fizičkim prisustvom) u krugu naših porodica. (…) A kad je pobeda na beogradskim (gde živi skoro trećina glasača), ali i ostalim lokalnim izborima najzad i zvanično proglašena vlast je, umesto da likuje, svoje vreme u medijima velikodušno ‘ustupila’ malobrojnoj opoziciji koja je uspela da uđe u gradski parlament. I osula paljbu po njoj. Jer je predizborna kampanja vlasti dovoljno trpela u ova dva dana predizborne tišine pa sad mora da se nastavi još glasnije.”
(Peščanik, 5. 3. 2018. godine)