Vlast se više trudila da ukloni protest sa medija nego sneg sa ulica
Kreativna direktorka komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković ističe da, “za promenu, vlast ove godine nije iznenadio neočekivani sneg usred decembra nego – neočekivano veliki broj demonstranata po tako lošem vremenu”.
“Iznenađenje je tim veće što se vlast sedam dana svojski trudila da do ponovljenog protesta ne dođe. U svakom slučaju, više se trudila da ukloni protest sa medija nego što se trudila da ukloni sneg sa ulica, ali ni umanjivanje broja učesnika (i sekiracije koju je taj broj izazvao) ni izmišljanje pretnji koje je ‘čeljade’ režima dobilo – ne samo da nije odvratilo ljude od dolaska na protest nego je čak i uspelo da udvostruči broj demonstranata. No, vlast se uzda u svoju naprednu matematiku. Ako je uspela da proda priču da jedan mali (3% ukupnog broja korisnika) kablovski operater košta koliko i dve etablirane televizije sa nacionalnom frekvencijom (naravno pod uslovom da državni Telekom kupuje partijskog operatera, a partijski operater kupuje dve televizije) onda će uspeti da proda i priču o šačici demonstranata koji se služe optičkom varkom (trče sa čela na kraj kolone kako bi izgledalo da ih je više?).”
(Peščanik, 17. 12. 2018. godine)