Foto: FoNet, Nenad Ðorđević

Strategija EU kao taktika Miće bravara

Glavni urednik nedeljnika “Vreme” Dragoljub Žarković osvrnuo se na usvajanje Strategije EU za Zapadni Balkan i pominjanje 2025. godine kao “neobaveznog” termina u kome bi Srbija mogla da postane članica EU.

“Kad se malo bolje prouči ta evropska strategija, a to će tek da usledi u danima pred nama i nakon susreta naših s vodećim činovnicima EU, još će se jasnije videti da tu nema ničeg novog u odnosu na ono što je gotovo dve decenije bio domaći zadatak. (…)  Ona (premijerka Brnabić) je poručila članovima Vlade Srbije da je sad još veća odgovornost da se ukazana šansa iskoristi i da se ‘ambiciozan, ali ostvariv plan’ realizuje. Meni lično dopada se njena poletna ambicioznost i pored svih upozorenja evropskih zvaničnika da taj rok nije pravi rok, nego, u prevodu, jedna velika šargarepa koja nas čeka na kraju puta. To me, greh na moju dušu, podsetilo na taktiku Miće bravara iz jednog prigradskog sela. On je nadničare za berbu kukuruza angažovao i plaćao zimi kad ovi nemaju posla i para, pa ih je dobio jeftino, a kad dođe vreme berbe, na kraj kukuruzišta naslagao bi gajbe piva i kukuruz je bio obran dok dlanom o dlan.”

(Vreme, 8. 2. 2018. godine)